Pētījumu veikšana ir nepieciešama lēmumu pieņemšanai un pamato galvenos darbības uzdevumus visu veidu organizācijās. Mēs veicam kvalitatīvus un kvantitatīvus tirgus pētījumus, apstrādājam un analizējam datus, kas iegūti, izmantojot CAPI/CATI/tiešsaistes paneļus/fokusgrupas utt. Pētījuma rezultāti sniedz uzņēmumiem un organizācijām iespēju izprast savu klientu vēlmes, novērtēt reakciju uz mārketinga kampaņām, precizēt piedāvājumu un radīt unikālu klientu pieredzi.

Mūsu izpētes pakalpojumi ietver:

Produktu izpēte
Attieksmes pētījumi
Rīcībpolitikas pētījumi
Izvērtēšana

Mūsu izpētes pakalpojumi ietver:

Kā mēs to darām

Mēs izvērtējam tirgu no dažādiem skatpunktiem (lielums, dinamika, apstākļi, konkurenti), izmantojot pieejamo dokumentu izpēti, statistisko analīzi, ekspertu intervijas un citus tirgus izpētes instrumentus. Lielākajā daļā valstu mums ir savas pētniecības struktūrvienības, intervētāju tīkls un pašiem piederošas fokusgrupu telpas, kas aprīkotas ar nepieciešamo tehnisko aprīkojumus video ierakstīšanai un novērošanai.

PIEŅEM LABĀKUS BIZNESA LĒMUMUS, PAMATOJOTIES UZ EKSPERTU DATU ANALĪZI

Pieprasīt piedāvājumu